Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WOiZ)

Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/178

Przeglądaj

collection.search.results.head

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Pozycja
    Zarządzanie bezpieczeństwem żywności – innowacje
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Rybińska, Katarzyna
    Najważniejszym elementem zarządzania bezpieczeństwem żywności jest jego zapewnienie. Zapewnienie bezpieczeństwa żywności nie jest kwestią, nad którą czuwają tylko producenci. To wspólne zadanie wszystkich uczestników łańcucha „od pola do stołu”. W skład tego łańcucha wchodzą również instytucje nadzorujące, prawodawcy, urzędnicy na szczeblu krajowym i międzynarodowym. W obecnych czasach państwa zmagają się z różnymi problemami, ale zapewnienie bezpieczeństwa żywności to problem nadrzędny, integrujący wszystkich, bo aby przetrwać, trzeba jeść. Dlatego mówiąc o innowacjach w zarządzaniu bezpieczeństwem żywności należy w pierwszej kolejności przyjrzeć się najnowszym strategiom badawczym i innowacyjnym zaprezentowanym przez Komisję Europejską w podejściu FOOD 2030. Celem niniejszej publikacji jest ukazanie priorytetów unijnej strategii FOOD 2030 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem żywności oraz przykładów bezpośrednio z nich wynikających innowacyjnych rozwiązań, nad którymi pracują obecnie europejscy naukowcy. Zaprezentowane rozwiązania pokazują kluczowe obszary, którym należy poświęcić uwagę, aby zminimalizować zagrożenia i zapewnić wzrost poziomu bezpieczeństwa żywności w trakcie jej produkowania oraz w całym łańcuchu dostaw.
  • Pozycja
    Open innovation a rozwój innowacyjny mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
    (Wydawnictwo Politechnika Łódzka, 2017) Stanisławski, Robert; Sopińska, Agnieszka; Zastempowski, Maciej
  • Pozycja
    Innowacje w biznesie. Wybrane zagadnienia.
    (Wydawnictwo Politechnika Łódzka, 2016) Blażlak, Robert; Szymański, Grzegorz; Barańska-Fischer, Mirella; Lewandowski, Jerzy; Pomykalski, Andrzej; Lisowska, Renata
    Globalizacja gospodarki światowej przyczynia się w sposób ciągły do wzrostu stopnia konkurencyjności przedsiębiorstw, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania innowacjami, niezależnie od rodzaju reprezentowanej przez nie branży. O znaczeniu innowacji dla rynku, charakteryzującego się współcześnie coraz szybciej zachodzącymi zmianami społecznymi, ekonomicznymi, organizacyjnymi czy technologicznymi, napisano w literaturze przedmiotu już bardzo wiele. Problematyka ta nie traci jednak na popularności w świetle dynamicznie zachodzących zjawisk i procesów na większości rynków terytorialnych całego świata.