Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8
Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/8
Przeglądaj
3 wyniki
Wyniki wyszukiwania
Pozycja Menedżer jako promotor zmian w przedsiębiorstwie(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Lachiewicz, StefanW opracowaniu przedstawiono znaczenie działalności menedżerów w procesie promowania zmian. Szczególną uwagę zwrócona na funkcje związane z inicjowaniem zmian, tworzeniem klimatu innowacyjności oraz z reprezentowaniem zespołów wprowadzających zmiany. W drugiej części artykułu omówiono ewolucję roli menedżera jako promotora zmian w polskich przedsiębiorstwach, w okresie ostatnich 25 lat. Jest to okres nasilenia przekształceń strukturalno – własnościowych, globalizacji gospodarki oraz pojawienia się zjawisk kryzysowych. Realizacja roli promotora zmian napotykała więc w tym czasie na różne pozytywne determinanty, ale też na bariery i ograniczenia. Niezależnie od tych uwarunkowań kierunek ewolucji funkcji menedżerów w stronę promowania zmian jest bardzo widocznym procesem w rozwoju współczesnych przedsiębiorstw.Pozycja Wyzwania współczesnych menedżerów w handlu internetowym(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Szymański, GrzegorzRozwój handlu internetowego w ostatnich latach nie zwalnia swojej dynamiki, coraz więcej przedsiębiorstw wprowadza na rynek platformy sklepowe. Duża konkurencyjność sektora e-commerce wymusza na menedżerach podążanie za trendami, ale i stawia nowe wyzwania wyróżnienia się wśród tysięcy egzystujących podmiotów handlu internetowego. Wydaje się, iż kluczowym zagadnieniem najbliższych lat jest znalezienie właściwej i skutecznej formy promocji pozwalającej przyciągnąć nowych klientów.Pozycja Wybrane instrumenty wspierające menedżera w zarządzaniu wiedzą(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Flaszewska, Sylwia; Kłos, MarcinWiedza bez przełożenia na konkretne działania jest dzisiaj bezużyteczna, dlatego tak ważne jest zarządzanie nią. W opracowaniu zwrócono uwage na role menedżerów w zarządzaniu wiedza i zasygnalizowano problematykę instrumentów wspierających ten proces. Na podstawie badań przeprowadzonych w PIW WIFAMA – PREXER Sp. z o.o. wskazano przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.