Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8

Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/8

Przeglądaj

Wyniki wyszukiwania

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Pozycja
    Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Wilk, Iwona; Kalińska-Kula, Magdalena (Rec.); Grzegorczyk, Wojciech (Rec.)
    „Kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa nabiera coraz większego znaczenia w miarę wzrostu konkurencyjności rynków. Coraz mniejsze różnice pomiędzy cechami ofert przedsiębiorstw sprawiają, że klienci, podejmując decyzje zakupowe, kierują się również aktualnym wizerunkiem tych przedsiębiorstw. Wizerunek staje się zatem istotnym narzędziem kreowania przewagi konkurencyjnej. Wizerunek przedsiębiorstwa jest efektem postrzegania przedsiębiorstwa przez wszystkich jego interesariuszy, jednak najważniejszym adresatem działań wizerunkowych jest klient, który kształtuje swój wizerunek przedsiębiorstwa na podstawie jego aktywności marketingowej realizowanej w obszarze podejmowanych działań. Celem niniejszej monografii jest przedstawienie problematyki kreowania wizerunku przedsiębiorstwa przez pryzmat jego aktywności marketingowej na rynku z uwzględnieniem zarówno relacyjnego, jak i proekologicznego aspektu tych działań.”
  • Pozycja
    Employed branding.
    (Wydawnictwo Politechnika Łódzka, 2017) Klimkiewicz, Karolina
    W dobie zmieniającego się świata coraz większą uwagę przywiązuje się do wizerunku przedsiębiorstwa. To, aby był on postrzegany, jako silny i pozytywny zależy w głównej mierze od tego, jakie działania podejmuje firma. Obecnie nie wystarczy działać i dopasowywać się do rynku. Należy się przede wszystkim wyróżniać i tak budować wizerunek, aby ludzie chcieli pracować w danej firmie, a nie w innej i starali się o to, by to właśnie ich przedsiębiorstwo wybrało. Nie jest łatwo zdobyć najlepszego pracownika, utalentowanego, zaangażowanego i ambitnego. Doprowadzenie do sytuacji, w której pożądani kandydaci idealnie wpisujący się w profil będą starać się o stanowisko w przedsiębiorstwie jest tym, do czego firma powinna dążyć. Doskonałym sposobem na uzyskanie takiego rezultatu jest Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy. Bardzo ważnym aspektem jest świadomość, że marki pracodawcy nie buduje się przez krótki okres. Jest to działanie zaplanowane i długookresowe, ale stworzone we właściwy sposób może przynieść duże korzyści przedsiębiorstwu i pomóc mu znaleźć się w czołówce najlepszych firm. Celem tego artykułu jest przedstawienie istoty Employer Brandingu i zwrócenie uwagi na korzyści wynikające z jego stosowania w przedsiębiorstwie .