Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8

Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/8

Przeglądaj

Wyniki wyszukiwania

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Pozycja
    Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Wilk, Iwona; Kalińska-Kula, Magdalena (Rec.); Grzegorczyk, Wojciech (Rec.)
    „Kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa nabiera coraz większego znaczenia w miarę wzrostu konkurencyjności rynków. Coraz mniejsze różnice pomiędzy cechami ofert przedsiębiorstw sprawiają, że klienci, podejmując decyzje zakupowe, kierują się również aktualnym wizerunkiem tych przedsiębiorstw. Wizerunek staje się zatem istotnym narzędziem kreowania przewagi konkurencyjnej. Wizerunek przedsiębiorstwa jest efektem postrzegania przedsiębiorstwa przez wszystkich jego interesariuszy, jednak najważniejszym adresatem działań wizerunkowych jest klient, który kształtuje swój wizerunek przedsiębiorstwa na podstawie jego aktywności marketingowej realizowanej w obszarze podejmowanych działań. Celem niniejszej monografii jest przedstawienie problematyki kreowania wizerunku przedsiębiorstwa przez pryzmat jego aktywności marketingowej na rynku z uwzględnieniem zarówno relacyjnego, jak i proekologicznego aspektu tych działań.”
  • Pozycja
    Długookresowe relacje z klientami na rynku usług agroturystycznych w regionie łódzkim.
    (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2011) Wilk, Iwona; Keck-Wilk, Małgorzata
    Agroturystyka jako działalność usługowa otwiera możliwości tworzenia nowych miejsc pracy i generowania dochodów. Oczekiwany dynamiczny rozwój agroturystyki nie będzie jednak możliwy bez umiejętnego, profesjonalnego zarządzania gospodarstwami agroturystycznymi. W tym kontekście szczególna rola przypada takiej działalności rynkowej, której fundamentalnym celem jest nie tylko zdobycie klienta, ale i jego utrzymanie będące efektem procesu kreowania z nim długookresowych relacji.