• polski
    • English
Lodz University of Technology Repository
TUL Repository
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP)
  • View Item
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Thumbnail
View/Open
Zarzadz_planow_marketin_Pomykalski_2005.pdf (18.78Mb)
Date
2005
Author
Pomykalski, Andrzej
Metadata
Show full item record
Abstract
[...] W niniejszym opracowaniu zawarto nie tylko teoretyczne rozważania na temat koncepcji marketingu, reguł myślenia marketingowego oraz zarządzania marketingowego, ale przede wszystkim dokonano w ujęciu praktycznym analizy i ustalenia kierunków doskonalenia zarządzania i planowania marketingowego z myślą o potrzebach przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu. W podręczniku uwzględniono zatem przejścia od prostej segmentacji rynku i badań zachowania konsumenta do bezpośredniego i relacyjnego marketingu, który poszukuje bardziej zadaniowo zorientowanego rozwoju produktu/usługi i ściślejszych powiązań z klientem, dostawcami oraz innymi uczestnikami rynku. Opracowanie przeznaczone jest dla osób, które powinny poznać wymieniony obszar wiedzy marketingowej, a więc głównie dla studentów wyższych uczelni, a także kierowników polskiej gospodarki.[...]
URI
http://hdl.handle.net/11652/1808
Collections
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP) [222]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketing B2B w praktyce gospodarczej 

    Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)
    [...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ...
  • Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. 

    Otto, Jacek (C.H. Beck, 2004)
    [...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania ...
  • Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim 

    Grandys, Ewa (Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, 2006)
    [...] Praca składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: • W rozdziale 1 dokonano przeglądu zapoznanych strategii marketingowych oraz ich zakresów podmiotowych. Analizę wykonano w sposób selektywny, z ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV