Zarządzanie i planowanie marketingowe
Abstract
[...] W niniejszym opracowaniu zawarto nie tylko teoretyczne rozważania na
temat koncepcji marketingu, reguł myślenia marketingowego oraz zarządzania
marketingowego, ale przede wszystkim dokonano w ujęciu praktycznym analizy
i ustalenia kierunków doskonalenia zarządzania i planowania marketingowego
z myślą o potrzebach przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu. W podręczniku
uwzględniono zatem przejścia od prostej segmentacji rynku i badań
zachowania konsumenta do bezpośredniego i relacyjnego marketingu, który poszukuje
bardziej zadaniowo zorientowanego rozwoju produktu/usługi i ściślejszych
powiązań z klientem, dostawcami oraz innymi uczestnikami rynku.
Opracowanie przeznaczone jest dla osób, które powinny poznać wymieniony
obszar wiedzy marketingowej, a więc głównie dla studentów wyższych
uczelni, a także kierowników polskiej gospodarki.[...]
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)[...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ... -
Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.
Otto, Jacek (C.H. Beck, 2004)[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania ... -
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim
Grandys, Ewa (Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, 2006)[...] Praca składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: • W rozdziale 1 dokonano przeglądu zapoznanych strategii marketingowych oraz ich zakresów podmiotowych. Analizę wykonano w sposób selektywny, z ...