• polski
    • English
Lodz University of Technology Repository
TUL Repository
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP)
  • View Item
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.

Thumbnail
View/Open
Marketing_relacji_Otto_2004.pdf (38.02Mb)
Date
2004
Author
Otto, Jacek
Metadata
Show full item record
Abstract
[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania konsumentów oraz niezwykły rozwój technologii informacyjnych powodują, iż koncepcja marketingu relacji nie tylko nie straciła nic na aktualności, ale wręcz przeciwnie - postrzegana jest jako kluczowy paradygmat współczesnego marketingu. W niniejszym wydaniu wprowadzone zostały zmiany, które poszerzają ujęcie znane z pierwszej edycji. Z istotniejszych wymienić należy opracowanie nowego szóstego rozdziału, dotyczącego systemów zarządzania relacjami z klientem oraz zamieszczenie dodatkowych opisów zastosowań marketingu relacji w rozdziale siódmym, które mogą stanowić twórczą inspirację dla polskich menedżerów. Ponadto poprawiono błędy dostrzeżone w pierwszym wydaniu i uaktualniono szereg danych. Książka pojawia się również w nowym formacie, m.in. powiększona została czcionka, co powinno uczynić ją bardziej czytelną i przyjazną dla odbiorcy[...]
URI
http://hdl.handle.net/11652/1798
Collections
  • Książki, monografie, podręczniki, rozdziały (WZiIP) [222]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketing B2B w praktyce gospodarczej 

    Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)
    [...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ...
  • Zarządzanie i planowanie marketingowe 

    Pomykalski, Andrzej (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005)
    [...] W niniejszym opracowaniu zawarto nie tylko teoretyczne rozważania na temat koncepcji marketingu, reguł myślenia marketingowego oraz zarządzania marketingowego, ale przede wszystkim dokonano w ujęciu praktycznym ...
  • Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim 

    Grandys, Ewa (Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, 2006)
    [...] Praca składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: • W rozdziale 1 dokonano przeglądu zapoznanych strategii marketingowych oraz ich zakresów podmiotowych. Analizę wykonano w sposób selektywny, z ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV