Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8
Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/8
Przeglądaj
1 wyniki
Wyniki wyszukiwania
Pozycja E-sprzedaż w zarządzaniu relacjami z klientem - wyniki badań(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Walasek, RobertGłównym celem referatu jest próba scharakteryzowania wpływu nowoczesnych technik e-sprzedaży na tworzenie długookresowych partnerskich związków z klientami. W opracowaniu przedstawiono główne narzędzia współczesnej e-sprzedaży- wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w celu maksymalizacji wartości dla konsumenta. Scharakteryzowano wartość wirtualnego rynku w Polsce oraz jego tendencje rozwojowe. Zaprezentowano również wywód i przedstawiono wyniki badania empirycznego dotyczące wykorzystania i wpływu różnego rodzaju technik e-sprzedaży na tworzenie dłuższych relacji z klientami, którzy współcześnie stanowią podstawowy zasób przedsiębiorstwa.