Rozdziały
Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/5210
Przeglądaj
28 wyniki
collection.search.results.head
Pozycja Specyfika relacji w spółdzielniach rolniczych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Matyja, Małgorzata[...] Celem rozdziału jest przedstawienie szczególnego sposobu funkcjonowania więzi organizacyjnych w spółdzielniach rolniczych ze wskazaniem czynników wpływających na te więzi. W rozdziale posłużono się metodą analizy literatury i piśmiennictwa w tym zakresie, a także wykorzystano wnioski własne autorki. W części egzemplifikacyjnej posłużono się również wynikami badań, które zostały przeprowadzone przez autorkę w 2011 roku, w kilku rolniczych spółdzielniach produkcyjnych działających na terenie województwa opolskiego.[...]Pozycja Satysfakcja z pracy jako czynnik wzmocnienia relacji wewnątrzorganizacyjnych w firmach sektora MSP(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Sypniewska, Barbara A.Pozycja Budowanie relacji z pracownikami jako ważny element zarządzania we współczesnych przedsiębiorstwach(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Ratajczak, Marcin[...] Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie zagadnień związanych z wdrażaniem polityki personalnej w celu budowania efektywnych relacji z pracownikami jako ważnego elementu zarządzania w firmie. Zaprezentowano także kwestie związane z prowadzeniem ocen pracowniczych i badań satysfakcji osób zatrudnionych w analizowanych podmiotach gospodarczych.[...]Pozycja Poprawne relacje interpersonalne vs. osiąganie wyników ekonomicznych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Kupczyk, Teresa; Kubicka, Joanna[...] Celem szczegółowym niniejszego rozdziału było: − zidentyfikowanie związków między utrzymywaniem poprawnych relacji przez konsultantów personalnych/koordynatorów projektów HR a osiąganiem przez nich wyników ekonomicznych; − rozpoznanie korelacji między utrzymywaniem poprawnych relacji a kompetencjami, które są kluczowe z punktu widzenia osiągania ponadprzeciętnych wyników ekonomicznych przez konsultantów personalnych/koordynatorów HR; − sprawdzenie, czy utrzymywanie poprawnych relacji należy do kluczowych kompetencji kadry kierowniczej i specjalistów z punku widzenia osiągania wyników ekonomicznych przedsiębiorstwa. − ustalenie różnic w przyznawanym znaczeniu i posiadaniu mocnej strony w obszarze utrzymywania poprawnych relacji między kadrą kierowniczą a specjalistami oraz między kobietami i mężczyznami.[...]Pozycja Artysta projektant w sieci relacji(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Caban-Piaskowska, Katarzyna[...] Celem rozdziału jest przedstawienie sieci relacji w świecie realnym i wirtualnym, w jakich funkcjonuje artysta projektant (przedsiębiorca). W badaniach szukano odpowiedzi na takie szczegółowe pytania: jak wyglądają te relacje oraz także jakie korzyści dla projektantki wynikają z uczestnictwa w poszczególnych sieciach. W celu zilustrowania postawionego powyżej problemu, jakim są relacje artysty przedsiębiorcy z innymi uczestnikami rynku, skorzystano z metody badawczej, jaką jest case study [18]. Analizę przypadku stworzono na podstawie wywiadu przeprowadzonego przez autora z projektantką Olgą Bratkowską. Artystka jest jednocześnie studentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi Wydziału Tkaniny i Ubioru specjalności obuwie, a także pracuje czynnie jako projektant, sprzedając zarówno swoje projekty, jak i gotowe produkty. [...]Pozycja Koopetycja w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy w sektorze budownictwa(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Boczkowska, Katarzyna[...] Celem rozdziału jest opis i identyfikacja swoistych cech koopetycji w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy. Zaprezentowano również działania podejmowane przez polskich liderów sektora budowlanego podczas kilkuletniej współpracy w ramach projektu pt. Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie. Ze względu na ogromny potencjał odkrywczy koopetycji, rozważania zawarte w niniejszym opracowaniu mogą wyznaczać ramy badawcze przyszłych badań naukowych.[...]Pozycja Zarządzanie relacjami z dostawcami w kontekście bezpieczeństwa łańcucha dostaw(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Walaszczyk, Anna[...] W rozdziale przedstawiona zostanie problematyka zarządzania relacjami z dostawcami w ujęciu systemowym, uzupełniona o wyniki badań własnych w tym zakresie a także studium przypadku związane z podejmowaną tematyką, przedstawiające na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa, wdrożenie elementów standardu zarządzania bezpieczeństwem w łańcuchu dostaw.[...]Pozycja Wykorzystanie programów lojalnościowych w zarządzaniu uczelnią wyższą(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Tomaszewska, Iwona Ewa[...] Niniejszy rozdział jest próbą wskazania istotności budowania satysfakcji klienta w kontekście zaufania i zaangażowania w relacjach dla rozwoju nowoczesnej uczelni XXI wieku. W pierwszej części pracy podjęto próbę zdefiniowania interesariuszy uczelni wyższej. W drugiej części został przedstawiony złożony proces zdobywania i utrzymania lojalności klientów uczelni wyższej, jej znaczenie i ewolucja programów lojalnościowych. W trzeciej części opracowania przedstawiono istotę satysfakcji klienta jako środek do osiągnięcia celu ciągłego stymulowania własnej konkurencyjności oraz innowacyjności.[...]Pozycja Budowanie relacji z konsumentami w kontekście rozwoju portali społecznościowych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Siuda, Dagna; Grębosz, Magdalena[...] Celem referatu jest zaprezentowanie mechanizmów budowania relacji pomiędzy marką a konsumentami za pomocą portali społecznościowych. Rozdział został opracowany w oparciu o studia literatury obcojęzycznej, wzbogaconej o polskie opracowania z zakresu teorii zarządzania marką, marketingu oraz mediów społecznościowych. Wykorzystano także wyniki własnych badań jakościowych prowadzonych metodą etnografii wirtualnej1, polegających na pobieraniu treści z wyselekcjonowanych źródeł (obserwacja nieuczestnicząca) oraz na czynnym udziale badaczy w aktywnościach online członków wirtualnych społeczności marek, mającym na celu wywołanie wypowiedzi i moderowanie dyskusji (obserwacja uczestnicząca).[...]Pozycja Relacja przedsiębiorstwa z interesariuszami na przykładzie zarządzania relacjami z klientem(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Nieżurawski, Lech; Sobków, Czesław; Michalak, Agnieszka[...] Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zapewniających wysoką rentowność relacji jednego z ważniejszych interesariuszy przedsiębiorstwa, którym jest klient oraz porównanie satysfakcji klientów badanych przedsiębiorstw.[...]
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »