Artykuły (WOiZ)

Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/182

Przeglądaj

collection.search.results.head

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Pozycja
    Narzędzia komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Grębosz, Magdalena; Mikulska, Anna
    Komunikacja wewnętrzna umożliwia informowanie, integrowanie oraz motywowanie pracowników. We wdrażaniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji, kluczową rolę odgrywa kadra kierownicza. Celem artykułu jest analiza narzędzi komunikacji wewnętrznej wykorzystywanych w przedsiębiorstwie X przez kadrę kierowniczą różnych szczebli. Istotne jest także wskazanie znaczenia komunikacji wewnętrznej jako elementu marketingu wewnętrznego.
  • Pozycja
    Analiza komunikacji wewnętrznej w firmie produkcyjnej
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2012) Mikulska, Anna; Grębosz, Magdalena
    W artykule została poruszona problematyka komunikacji wewnętrznej w firmach produkcyjnych. Przedstawiono narzędzia komunikacji wewnętrznej wprowadzone przez firmę X, działającą w branży motoryzacyjnej w celu zapewnienia i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników w firmie w latach 2008-2010. Dokonana została także analiza skuteczności podjętych działań.