Artykuły (WOiZ)
Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/182
Przeglądaj
2 wyniki
collection.search.results.head
Pozycja Narzędzia komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Grębosz, Magdalena; Mikulska, AnnaKomunikacja wewnętrzna umożliwia informowanie, integrowanie oraz motywowanie pracowników. We wdrażaniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji, kluczową rolę odgrywa kadra kierownicza. Celem artykułu jest analiza narzędzi komunikacji wewnętrznej wykorzystywanych w przedsiębiorstwie X przez kadrę kierowniczą różnych szczebli. Istotne jest także wskazanie znaczenia komunikacji wewnętrznej jako elementu marketingu wewnętrznego.Pozycja Analiza komunikacji wewnętrznej w firmie produkcyjnej(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2012) Mikulska, Anna; Grębosz, MagdalenaW artykule została poruszona problematyka komunikacji wewnętrznej w firmach produkcyjnych. Przedstawiono narzędzia komunikacji wewnętrznej wprowadzone przez firmę X, działającą w branży motoryzacyjnej w celu zapewnienia i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników w firmie w latach 2008-2010. Dokonana została także analiza skuteczności podjętych działań.