Logo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Pietras, Agnieszka"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Pozycja
    Coaching menedżerski źródłem przewagi konkurencyjnej
    (Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej, 2015) Pietras, Agnieszka
    Coaching to wyjątkowa metoda rozwoju osobistego. Ostatnio coraz częściej stosowana w organizacjach i coraz bardziej doceniana ze względu na swoją skuteczność i trwałość zmian jakie są wprowadzane za jej pomocą. Obecnie, kiedy środowisko biznesowe to środowisko szybkich zmian i ekstremalnej konkurencji istotna jest identyfikacja zmiennych, które mogą pomóc firmom stawić czoła i przezwyciężyć te wyzwania. Badania wykazują, że samoocena własnej skuteczności nie tylko może wpływać na osiągnięcia, ale może również wpływać na podejmowanie inicjatywy, wytrwałość i podejmowanie działań celowych. W artykule pokazano rolę coachingu kierowniczego jako skutecznej metody budowania własnej skuteczności i wydajności. Na próbie 10 przedsiębiorców stwierdzono, że coaching menedżerski może zwiększyć poczucie własnej skuteczności, co z kolei w pełni przekłada się na wydajność. Uogólniając, coaching menedżerski sprawdza się jako metoda inicjująca proces trwałych zmian w podejmowaniu skuteczniejszych zachowań i działań w obliczu wyzwań i trudnych sytuacji, a co za tym idzie wykorzystanie coachingu menedżerskiego przez organizację wspierając pracowników, zwiększa ogólną elastyczność organizacji, a tym samym można uznać to za czynnik wpływający na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej.
  • Pozycja
    Funkcja personalna w zmieniającej się organizacji : diagnoza i perspektywy : praca zbiorowa
    (Wydawnictwo Media Press, 2008) Jędrych, Elżbieta; Stankiewicz-Mróz, Anna; Pietras, Agnieszka; Baranowski, Krzysztof; Penc, Józef; Szmidt, Czesław
    Answering to organizational environment changes the importance of the ability of manage people grows must lead to workers competencies development, inspiring them to entrepreneurship and creating involvement. Managers meet the new way of thinking about people management and close relations between company development and personal policy. In management skill development scientific reports are very helpful. Those reports deliver knowledge allowing positive changes in HRM implementation and personal policy optimization, considering direction and speed of changes. The present monograph will be helpful in this scope, probably. Authors of its subsequent chapters are trying to describe and solve problems taken from various points of view, seeking imaginative for the appropriate knowledge. The book leads to manager's deeper understanding and the assessment of practical solutions to lean them towards replacing worse conceptions with better ones or modify them suitably for new knowledge.
  • Pozycja
    Strategic Planning in Small Company
    (Lodz University of Technology Press, 2016) Pietras, Agnieszka; Szczepańczyk, Maciej; Plebańska, Marlena (Rec.); Penc, Józef (Rec.)
    In the current economic reality small companies must use the tools of strategic analysis in order to evaluate in a reliable way external and internal conditions which show their distinctive capabilities (assets) and the future chances and threats creating at the same time the conditions for building their competitive position. Therefore it can be stated that the future belongs to those companies which apply proper tools of strategic analysis and keep on improving them. This book presents a review of Polish and foreign literature taking into consideration the specificity of strategic management, strategic analysis, planning and a specificity of a small company. The published research results which refer to strategic management and strategic planning in small companies were used together with the material collected in own research conducted by means of surveys, free-form interview and a case study.
  • Pozycja
    Wirtualne społeczności jako źródło pozyskiwania pracowników
    (Wydawnictwo Media Press, 2008) Pietras, Agnieszka; Szczepańczyk, Maciej
    This article makes an attempt to characterize modem and altemative form of job searching. It submits a case study of employee's recruitment in virtual word by the example of Second Life platform. The authors try to answer the question if virtual word could be a source of employee's recruitment for real organization.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Polityka prywatności
  • Umowa użytkownika
  • Prześlij uwagi
Logo repozytorium COAR Notify