Analiza optymalizacji kosztów na przykładzie wybranej firmy
Abstract
Opracowanie składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje przegląd
literaturowy związany z pojęciem logistyki, połączona z analizą wskaźnikową
badanej firmy. Druga część pracy polegała na porównaniu sytuacji
finansowej firmy z firmami konkurencyjnymi z sektora oraz zaproponowanie
rozwiązań, umożliwiających obniżenie kosztów sprzedaży generowanych
przez dział logistyki. Stwierdzono, że będzie to możliwe dzięki
rozpoczęciu współpracy z zewnętrznym operatorem logistycznym oraz
wprowadzenie systemu CRM. Research work consists of two parts: the first one includes a review of literature
related to the concept of logistics, combined with an indicator analysis of the
company. The second part of the work was based on a comparison of the financial
situation of the company with competitors in the sector and propose solutions
that reduce cost of sales generated by the logistics department. It has been found
that this is possible thanks to the start of cooperation with external logistics operator
and the introduction of a CRM system.
Collections
- 2017, Tom 68 Nr 1217 [11]