Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8

Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/8

Przeglądaj

Wyniki wyszukiwania

Teraz wyświetlane 1 - 5 z 5
  • Pozycja
    Analiza wpływu studiów podyplomowych organizowanych na Politechnice Łódzkiej na rozwój pracowników
    (Wydawnictwo Media Press, 2008) Pierzchała, Paulina; Nowak, Malwina
    The main purpose of the article is presenting an influence of the postgraduate studies organized at the Technical University of Łódź within the Development of Human Resources Sectorial Operative Program on the development of employees.
  • Pozycja
    Znaczenie kształtowania stosunków pracy w przedsiębiorstwie
    (Wydawnictwo Media Press, 2008) Lecheńska, Agata
    The article, based on survey of questionnaires filled in economic organizations, shows the essence of labor relations and their importance for the company.
  • Pozycja
    Więzi partnerskie a proces kształtowania nowoczesnej architektury biznesu
    (Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa, 2007) Adamik, Anna
  • Pozycja
    Cechy strategii wzrostu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych
    (Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa, 2007) Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka
  • Pozycja
    Koopetycja a rozwój przedsiębiorstwa w opinii kadry kierowniczej firm high-tech
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka
    Koopetycja jest połączeniem konkurencji i współpracy, a relacje koopetycyjne mogą w różny sposób wpływać na rozwój przedsiębiorstwa. Firmy high-tech powinny być otwarte na współpracę z otoczeniem, w tym również współpracę z konkurentami. Nie zawsze jednak tak się dzieje. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych na reprezentatywnej ze względu na wielkość i branżę grupie przedsiębiorstw high-tech dotyczące opinii kadry kierowniczej na temat wpływu relacji koopetycyjnych na rozwój przedsiębiorstwa. Wynika z nich, że im firma jest większa, bardziej innowacyjna, oparta na wiedzy, wykorzystująca nowoczesne technologie i otwarta na rynek międzynarodowy, tym częściej wchodzi w relacje koopetycjne, które przyspieszają jej rozwój.