Książki, monografie, podręczniki, inne (WU)

Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/183

Przeglądaj

collection.search.results.head

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Pozycja
    Zarządzanie wizerunkiem szkół średnich
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2023) Byczkowska, Magdalena; Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Red. nauk. Wydz. Koszewska, Małgorzata; Grzegorczyk, Wojciech (Rec.); Rudawska, Edyta (Rec.)
    "Placówki edukacyjne, w tym szkoły średnie odgrywają zasadniczą rolę w rozwoju społeczeństwa, gospodarki i kraju. Jednak na przestrzeni lat postrzeganie pozycji i znaczenia tych placówek ulegało przeobrażeniom. Od początku lat 90. ubiegłego stulecia obserwujemy zmiany, które spowodowały nasilenie konkurencji między szkołami średnimi. Na rynku pojawia się wiele rozmaitych ofert edukacyjnych, a ich ocenę i wybór utrudnia niematerialny charakter usługi edukacyjnej. W konsekwencji wizerunek szkoły może być jej wyróżnikiem i jednocześnie instrumentem konkurowania. Podstawą zarządzania wizerunkiem szkoły jest regularne komunikowanie się między jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym, tak aby pozyskać ich przychylność (to znaczy spełnić bądź przewyższyć oczekiwania) i w konsekwencji uzyskać zadowalającą pozycję rynkową. [...]"