Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Januszkiewicz, Aleksandra"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Ewaluacja jako instrument wspierający rozwój organizacji uczącej się w sektorze non-profit(Lodz University of Technology Press, 2013) Januszkiewicz, AleksandraTematem niniejszego artykułu jest ewaluacja jako instrument rozwoju kultury uczenia się w organizacjach pozarządowych. Autorka stawia tezę, że wykorzystanie ewaluacji przez organizacje pozarządowe może znacząco przyczynić się do poprawy efektywności funkcjonowania tych organizacji poprzez wprowadzenie elementów kultury i praktyki uczenia się. Szczególna role w budowaniu potencjału ewaluacyjnego odgrywają liderzy organizacji.Pozycja Kompetencje kierowników projektów unijnych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2015) Januszkiewicz, Aleksandra; Kowalska, MałgorzataArtykuł przedstawia wyniki badań oceniających kompetencje kierowników projektów unijnych realizowanych w Polsce. Kierownicy projektów unijnych to osoby dobrze wykształcone, chętnie poszerzające swoją wiedzę i umiejętności, dobrze znające zasady i procedury unijne, a także posiadające doświadczenie w zarządzaniu głównie projektami unijnymi. W mniejszym stopniu posiadają oni potrzebną wiedzę i umiejętności w zakresie różnych metodologi.i zarządzania projektami i kierowania zespołem projektowym.Pozycja The practice of evaluation of the structural funds’ interventions in the public sector in Poland(Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej, 2016) Januszkiewicz, AleksandraThe Article presents the findings of the research on the development of evaluation practice and evaluation capacity in Polish administration (mainly regional and local). The main research question is whether the realization of the Structural Funds’ interventions may contribute to the development of durable and mature evaluation culture in Polish public sector.