Show simple item record

dc.contributor.authorSobestiańczyk, Tomasz
dc.date.accessioned2021-07-08T10:09:58Z
dc.date.available2021-07-08T10:09:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSobestiańczyk, T. (2011). Aspekty e-learningu jako metody nauczania na przykładzie piotrkowskiej platformy e-learningowej. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 47(1142), 5-26. https://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-26
dc.identifier.issn0137-2599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11652/3775
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-26
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie e-learningu, jako nowoczesnej metody nauczania, scharakteryzowanie słabych i mocnych stron w oparciu o piotrkowska platformę dydaktyczna.pl_PL
dc.description.abstractThe paper presents the basic terms and functions of e-learning, its advantages and disadvantages and characteristic. The second part shows free, e-learning system: ‘‘Piotrkowska platform e-learningowa’’. E-learning comprises all forms of electronically supported learning and teaching. E-learning is essentially the computer and network-enabled transfer of skills and knowledgeen_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Łódzkiejpl_PL
dc.publisherLodz University of Technology Pressen_EN
dc.relation.ispartofZeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie, Tom 47, Nr 1142, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2011, ISSN 0137-2599.
dc.rightsFair use conditionen_EN
dc.rightsDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkupl_PL
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectmetody nauczaniapl_PL
dc.subjectplatforma dydaktycznapl_PL
dc.subjecte-learningen_EN
dc.subjectteaching methoden_EN
dc.subjecte-learning platformen_EN
dc.titleAspekty e-learningu jako metody nauczania na przykładzie piotrkowskiej platformy e-learningowejpl_PL
dc.title.alternativeDeterminants of the e-learning of Piotrkow e-learning platformen_EN
dc.typeArtykułpl_PL
dc.typeArticleen_EN
dc.rights.licenseLUT Licenseen_EN
dc.rights.licenseLicencja PŁpl_PL
dc.contributor.reviewerKisielnicki, Jerzy
dc.page.numbers. 5-25
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-26
dc.identifier.doi10.34658/oiz.2011.47.5-26


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record