Łódź U Like 2019 : 11. Ogólnopolskie Seminarium Naukowe Studentów Architektury : zobaczyć, dotknąć, doświadczyć, przeżyć, opowiedzieć : monografia

Stały URI zbioruhttp://hdl.handle.net/11652/3505

SPIS TREŚCI

1. Doświadczenie sacrum w architekturze Kurek J. ........................................................................................ 13
2. HBIM (modelowanie informacji na temat budynku historycznego) specyfikacja cyfrowej rekonstrukcji zniszczonego dziedzictwa kulturowego na przykładzie Nowej Synagogi we Wrocławiu Agajew S. ........................................................................................ 21
3. Na kawę do kościoła. Kierunki adaptacji dawnych kościołów w Holandii Arno M. ........................................................................................ 35
4. Architektura w czasach zmian demograficznych. Działalność Studenckiego Koła Naukowego LAB60+ (SKN LAB 60+) Dapa P., Dziaduła W., Sosna K. ........................................................................................ 47
5. „Z niczym mi się nie kojarzy”, czyli o czytaniu architektury i postrzeganiu piękna łódzkiego detalu Laskus I., Piasecki M. ........................................................................................ 61
6. Byczyna – średniowieczne miasto idealne Misiak J. ........................................................................................ 75
7. Archi-przygody – edukacja architektoniczna Ostrowska M. ........................................................................................ 87
8. Monumentalne wizje hiszpańskich architektów – przedmieścia Paryża Piórkowska M., Zamiatnin F. ........................................................................................ 95
9. Projekt Infrastruktura Niepodległości – międzywojenny powiat kaliski Rabiega M. ........................................................................................ 107
10. Architektura synagogalna w Wielkopolsce na przykładzie synagog w Lesznie, Kępnie i Wyrzysku Światowy Z. ........................................................................................ 115
11. Nowe funkcje starych murów, czyli adaptacje budynków sakralnych w Belgii i Hiszpanii Zielińska M. ........................................................................................ 129

Przeglądaj

Wyniki wyszukiwania

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Pozycja
    Archi-przygody – edukacja architektoniczna
    (Lodz University of Technology. Press, 2020) Ostrowska, Małgorzata; Kurek, Jan
    The article describes the Archi-adventure program, the experiences associated with it and the impact it has. The program description is preceded by a discussion of architectural issues occurring in the core curriculum applicable in Poland. The article aims to give insight into the Archi-adventure program, draws attention to the role of education in the fi eld of architecture and encourages students to be active in education.