2019, Tom 72 Nr 1225

Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/3695

Przeglądaj

collection.search.results.head

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Pozycja
    Analiza rynku meblarskiego
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2019) Kaczorowska, Zuzanna; Staniec, Iwona; Szczygieł, Nina
    Analiza rynku umożliwia weryfikację potencjału tkwiącego w danym segmencie. Co więcej, pomaga zdobyć przewagę nad konkurencją oraz wzmocnić dotychczasową pozycję na rynku. Dzięki temu przedsiębiorstwo może właściwie ukierunkować swoje działania. Niniejszy artykuł został opracowany na podstawie danych GUS i zawiera analizę uwarunkowań branżowych dla przedsiębiorstw z branży meblarskiej. Analizie poddano m.in. wielkość eksportu, wielkość produkcji mebli w Polsce, przychód netto itd.