2013, Tom 51 Nr 1146
Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/3688
Przeglądaj
2 wyniki
collection.search.results.head
Pozycja Kadra kierownicza w kreowaniu zaufania w przedsiębiorstwie – potencjalnego źródła przewagi konkurencyjnej(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Stelmaszczyk, Monika; Lewicka, DagmaraW opracowaniu umiejscowiono zaufanie w koncepcji kapitału społecznego. Następnie pokazano, że zaufanie można traktować jako zasób strategiczny przedsiębiorstwa, wykorzystując sprawdziany strategiczne M. Bratnickiego. Dalej wskazano na konieczność wzmacniania zaufania w przedsiębiorstwie przez kadrę kierowniczą.Pozycja Podejście kadry kierowniczej do realizacji interesów pracowniczych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013) Gableta, Małgorzata; Bodak, Andrzej; Lachiewicz, StefanW artykule rozpatrzono znaczenie jakie przywiązuje kadra kierownicza do interesów pracowników. Przeprowadzone badania empiryczne pozwoliły na określenie przesłanek i zakresu respektowania tych interesów. Odniesiono się przy tym do kwestii ich monitorowania. W analizie realiów realizacji omawianych oczekiwań uwzględniono przede wszystkim sytuację finansową przedsiębiorstw. Stało się to podstawą do opracowania formuły respektowania tych oczekiwań w nawiązaniu do zaangażowania pracowników oraz efektów biznesowych.