Logo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Milczarek, Sławomir"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Pozycja
    Specyfika komunikacji marketingowej w procesie komercjalizacji wiedzy w jednostkach naukowych
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Milczarek, Sławomir
    Artykuł prezentuje zagadnienie komunikacji marketingowej w kontekście procesu komercjalizacji wiedzy w jednostkach naukowych. W rzeczywistości gospodarczej, która wymusza wprowadzanie innowacji alianse nauki i biznesu są nieuniknione. Jak w każdym wspólnym przedsięwzięciu partnerów z różnych kręgów kulturowych nieuchronne są nieporozumienia wynikające z błędów w komunikacji. Na jednostkach naukowych jako stronie inicjującej procesy komercjalizacji spoczywa zatem ciężar doboru odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, kanałów przekazu i form komunikatu, a także sposobów odczytania informacji płynących ze sprzężenia zwrotnego. Celem artykułu jest przedstawienie specyfiki komunikacji marketingowej w procesie komercjalizacji wiedzy przez jednostki naukowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Polityka prywatności
  • Umowa użytkownika
  • Prześlij uwagi
Logo repozytorium COAR Notify