Logo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Boryczka, Urszula"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Pozycja
    Heterogeneous Fog Generated with the E ect of Light Scattering and Blur
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2018) Gawron, Michał; Boryczka, Urszula
    The development of computer graphics forces new requirements on the developers, which will make the virtual world more similar to the real world. One of these elements is the simulation of fog. Common fog algorithms mix the color of the scene with the color of the fog over a certain distance. However, one feature of the naturally foggy scenery is ignored. With the distance and density of the fog, the observed scenery or individual objects become more blurred. In this paper we will present our implementation of the distance fog in the Unreal Engine 4, including the effect of blurring the foggy areas, simulating of light scattering and variations in fog density using noise.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Polityka prywatności
  • Umowa użytkownika
  • Prześlij uwagi
Logo repozytorium COAR Notify