Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Barańska-Malinowska, Barbara"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Czy połączenie promocji z dydaktyką to dobry sposób na zainteresowanie czytelników biblioteką?(Library of the Lodz University of Technology, 2008) Sójkowska, Iwona; Barańska-Malinowska, BarbaraDydaktyka to ważny element działalności biblioteki naukowej. Przygotowuje czytelników do umiejętnego korzystania z jej zbiorów i usług. Jednakże współcześnie coraz większe znaczenie zyskuje promocja biblioteki. Zróżnicowane formy promocji połączone z dydaktyką stają się atrakcyjniejsze niż tradycyjne zajęcia biblioteczne. Połączenie promocji z dydaktyką, poprzez wypracowanie oraz dobre rozreklamowanie modelu dobrowolnych szkoleń i konsultacji dla czytelników to wyjście naprzeciw oczekiwaniom środowiska oraz spełnienie realnych możliwości kształcenia w zakresie ściśle określonej specjalizacji. Artykuł przedstawia różne formy dydaktyki i promocji realizowane w polskich i zagranicznych bibliotekach. Autorki podejmują próbę scharakteryzowania wpływu działań promocyjnych na kształt dydaktyki oraz odnalezienia wspólnej płaszczyzny dla obu form, których celem jest zainteresowanie czytelników biblioteką.