Show simple item record

dc.contributor.authorRomanowicz, Anna
dc.contributor.authorMakulska-Gertruda, Elżbieta
dc.date.accessioned2021-07-07T09:21:17Z
dc.date.available2021-07-07T09:21:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRomanowicz, A., & Makulska-Gertruda, E. (2017). Doskonalenie zarządzania pracownikami wiedzy poprzez podniesienie jakości relacji interpersonalnych w organizacji. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 69(1218), 101-112. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.101-112
dc.identifier.issn0137-2599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11652/3767
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.101-112
dc.description.abstractAktywne doskonalenie organizacji to aktualizacja strategii, planów, celów działania przy wykorzystaniu pomiarów efektywności systemu oraz jego elementów, określanie struktury ilościowo-jakościowej wskaźników skuteczności i efektywności pozwalających na analizę przyjętego podejścia. Istotą utrzymania właściwych wskaźników jest wykorzystywanie dostępnych metod, wszystkich elementów systemu do ciągłego doskonalenia zarządzania pracownikami w celu budowy przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy.W systemach organizacyjnych ludzie stają się najważniejszym czynnikiem, a organizacje konsekwentnie muszą być nastawione na twórcze nauczanie promujące tworzenie wiedzy i dzielenie się nią2. Przekształcenia pracowników – w pracowników wiedzy, poprzez wydobywanie z nich określonego potencjału, ułatwione jest w organizacjach o znacznie rozbudowanych wewnętrznie relacjach interpersonalnych. Zachodzi tu sieć zależności pomiędzy kluczowymi pojęciami takimi jak kapitał społeczny, relacje między ludzkie i komunikacja w tworzeniu relacji.Jednym z sposobów aktywizowania działań organizacji na rzecz kreowania wiedzy jest identyfikowanie zachowań w zakresie budowania komunikacji interpersonalnej.[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Łódzkiejpl_PL
dc.publisherLodz University of Technology Pressen_EN
dc.relation.ispartofZeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie, Tom 69, Nr 1218, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, ISSN 0137-2599.
dc.rightsFair use conditionen_EN
dc.rightsDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkupl_PL
dc.subjectzarządzanie pracownikamipl_PL
dc.subjectrelacje interpersonalnepl_PL
dc.subjectorganizacjapl_PL
dc.subjectemployee managementen_EN
dc.subjectinterpersonal relationsen_EN
dc.subjectorganizationen_EN
dc.titleDoskonalenie zarządzania pracownikami wiedzy poprzez podniesienie jakości relacji interpersonalnych w organizacjipl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
dc.typeArticleen_EN
dc.rights.licenseLUT Licenseen_EN
dc.rights.licenseLicencja PŁpl_PL
dc.page.numbers. 101-111
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.101-112
dc.identifier.doi10.34658/oiz.2017.69.101-112


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record