• polski
    • English
Lodz University of Technology Repository
TUL Repository
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W9
  • Artykuły (WZiIP)
  • View Item
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W9
  • Artykuły (WZiIP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uwarunkowania logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie.

Thumbnail
View/Open
Uwarunkowania_logistycznej_obslugi_Flaszewska_2011.pdf (774.7Kb)
Date
2011
Author
Flaszewska, Sylwia
Metadata
Show full item record
Abstract
W pracy przedstawiono specyfikę logistycznej obsługi klienta oraz wskazano na jej centralne miejsce w sferze działań logistycznych. Zaprezentowane zostały przykłady potwierdzające stwierdzenie, że produktem logistyki o kluczowym znaczeniu jest należyta obsługa klienta.
 
The present work illustrates the specific character of the logistic customer service and points at its central position in the area of logistic activity. The examples cited herein confirm the thesis that proper customer service is a logistic product of key importance.
 
URI
http://hdl.handle.net/11652/842
Collections
  • Artykuły (WZiIP) [168]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV