• polski
    • English
Repozytorium Politechniki Łódzkiej
Repozytorium PŁ
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna
  • Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8
  • Artykuły (WZiIP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna
  • Wydział Organizacji i Zarządzania / Faculty of Organization and Management / W8
  • Artykuły (WZiIP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Możliwości rozwoju przedsiębiorstw poprzez realizację strategii co-brandingu.

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Mozliwosci_rozwoju_przedsiebiorstw_Grebosz_2012.pdf (147.5KB)
Data wydania
2012
Autor
Grębosz, Magdalena
Metadane
Pokaż pełny rekord
Abstrakt
W artykule poruszono problematykę co-brandingu jako formy współdziałania przedsiębiorstw, mającej na celu rozwój poprzez stworzenie nowego produktu i wykreowanie nowej marki lub wprowadzenie na rynek produktu sygnowanego przez dwie marki partnerskie. Co-branding daje możliwość rozwoju przedsiębiorstw poprzez realizację strategii ekspansji w ramach rozwoju produktu i rynku. Wyniki badań empirycznych – przeprowadzonych wśród 1000 respondentów z województwa łódzkiego – potwierdzają, iż zastosowanie strategii co-brandingu wpływa pozytywnie na zachowania konsumentów.
 
In the paper, the issue of co-branding which is a form of cooperation between companies is presented. Co-branding allows creation of new product and new brand or introduction of new product signed by two partner brands. Co-branding offers the opportunity of the company development through implementation of the strategy of expansion by product and market development. The results of empirical research conducted among 1000 respondents from Lodz region confirmed that the application of co-branding strategy has a positive effect on buyers behaviours
 
URI
http://hdl.handle.net/11652/829
Zbiory
  • Artykuły (WZiIP) [195]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi
Theme by 
Atmire NV
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułySłowa kluczoweTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułySłowa kluczowe

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi
Theme by 
Atmire NV