E-komunikacja jako narzędzie tworzenia konkurencyjności przedsiębiorstw - na podstawie badań w firmach logistycznych.
Abstract
Głównym celem referatu jest próba scharakteryzowania wpływu nowoczesnych narzędzi e-komunikacji na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących na terenie województwa łódzkiego.
W opracowaniu przedstawiono główne narzędzia współczesnej komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, które funkcjonują w oparciu o Internet. Zaprezentowano również wywód i przedstawiono wyniki badania empirycznego przeprowadzonego na próbie 93 przedsiębiorstw z branży logistycznej, dotyczące
bezpośredniego wpływu e-komunikacji na tworzenie dodatkowej wartości oraz
korzyści dla klienta jako jednych z głównych czynników odziaływujących na wymiar konkurencyjności przedsiębiorstwa. The chief objective of this work is the attempt to characterize the influence
new means of e-communication on building the competitive edge of enterprises
functioning in the Lodz voivodship. The study characterize one of the chief means
modem communication of the enterprise with environment which are functional
based on the Internet were presented. There is also presented an argument and
introduced the results of the empirical research conducted on the attempt of 93
enterprises from the logistic industry, the direct effect of the e-communication
creating the additional value and benefits to the customer as one of the chief factors
determining of the competitiveness of the enterprise.
Collections
- Artykuły (WZiIP) [195]