Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJózwiak, Piotr
dc.date.accessioned2015-06-03T11:18:14Z
dc.date.available2015-06-03T11:18:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationZeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie., 2013 z.55 s.215-220 sum.
dc.identifier.issn0137-2599
dc.identifier.other0000039319
dc.identifier.otherW serii gł. nr 1154.
dc.identifier.urihttp://zeszyty.woiz.pl/
dc.description.abstractW artykule przeanalizowano możliwość wykorzystania koncepcji grywalizacji w ramach serwisów crowdsourcingowych. W pierwszej części zostały zaprezentowane definicje grywalizacji i crowdsourcingu i ich wzajemnego oddziaływania. Kolejna część zawiera przykładowy model platformy crowdsourcingowej z elementami grywalizacji.pl_PL
dc.description.abstractIn article use of gamification concepts in crowdsourcing solutions was analyzed. In first part their definitions were presented with analysis of their relation. Later model of crowdsourcing platform with gamificaton elements is placed. As it can be noticed gamification seems easily integrating with croudsourcing platform concept.en_EN
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isopl
dc.language.isoen
dc.publisherPolitechnika Łódzkapl_PL
dc.publisherLodz University of Technology Pressen_EN
dc.subjectgrywalizacjaen_EN
dc.subjectmodel platformy crowdsourcingowejpl_PL
dc.subjectcrowdsourcingen_EN
dc.subjectcroudsourcing platform concepten_EN
dc.subjectgamificationen_EN
dc.titleGrywalizacja w crowdsourcingupl_PL
dc.title.alternativeGamification in crowdsourcingen_EN
dc.typeArtykułpl_PL
dc.typeArticleen_EN


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord