• polski
    • English
CYRENA Repozytorium Politechniki Łódzkiej
CYRENA
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji (W9) / Faculty of Management and Production Engineering
  • Artykuły (WOiZ)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji (W9) / Faculty of Management and Production Engineering
  • Artykuły (WOiZ)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zalety i wady realizacji strategii marki lokalnej przez inwestorów francuskich w Polsce - wyniki badań empirycznych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Zalety_i_wady_Grebosz_2010.pdf (312.5KB)
Data wydania
2010
Autor
Grębosz, Magdalena
Metadane
Pokaż pełny rekord
Abstrakt
W artykule poruszona została problematyka zarządzania markami lokalnymi przez inwestorów francuskich w Polsce. Przedstawiono zalety i wady realizacji strategii marki lokalnej przez inwestora zagranicznego w Polsce. Przeanalizowane zostały także zależności pomiędzy sposobem pozyskania marki lokalnej oraz rodzajem marki lokalnej a zaletami i wadami jej realizacji przez firmę zagraniczną na rynku polskim. W artykule przedstawione zostały wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 i 2010 roku wśród firm francuskich posiadających w Polsce marki lokalne.
 
The paper presents the issue of local brand management by French investors in Poland. The process of internationalization implies a number of questions connected with brand management. Choice of the method of brand internationalization is an important issue. In the paper, the advantages and disadvantages of local brand strategy realization by foreign investor are described. The relationships between the method of local brand acquiring, type of brand and the advantages and disadvantages of its implementation by foreign companies on the Polish market are also analysed. This paper presents the results of empirical studies conducted in 2009 and 2010, in Poland among French companies with local brands in brand portfolio.
 
URI
http://hdl.handle.net/11652/480
Zbiory
  • Artykuły (WOiZ) [163]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi
Theme by 
Atmire NV
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułySłowa kluczoweTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułySłowa kluczowe

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi
Theme by 
Atmire NV