Show simple item record

dc.contributor.authorTomczak, Jakub
dc.date.accessioned2021-07-06T11:55:23Z
dc.date.available2021-07-06T11:55:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTomczak, J. (2017). Media społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwach. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 68(1217), 143-160. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160
dc.identifier.issn0137-2599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11652/3743
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw. We wstępie zostały scharakteryzowane mikroprzedsiębiorstwa oraz obawy z którymi się obecnie borykają. Następnie została przedstawiona definicja mediów społecznościowych. Przedstawiono wyniki badań dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez mikroprzedsiębiorstwa. W oparciu o studia literaturowe została przeprowadzona analiza możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of this paper is to present the possibilities of using social media for the development and promotion of micro-enterprises. In the introduction we were characterized micro-enterprises and their concerns. Then was presents the definition of social media. Presented the results of studies on the use of social media by micro-enterprises. Based on the literature studies carried out an analysis of the possibilities of using the social media for the development and promotion of micro-enterprises.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Łódzkiejpl_PL
dc.publisherLodz University of Technology Pressen_EN
dc.relation.ispartofZeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie, Tom 68, Nr 1217, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, ISSN 0137-2599.
dc.rightsFair use conditionen_EN
dc.rightsDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkupl_PL
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectserwisy internetowepl_PL
dc.subjectblogipl_PL
dc.subjectmikroblogipl_PL
dc.subjectFacebookpl_PL
dc.subjectLinkedInpl_PL
dc.subjectGoldenLinepl_PL
dc.subjectYouTubepl_PL
dc.subjectGoogle +pl_PL
dc.subjectmikroprzedsiębiorstwapl_PL
dc.subjectsocial mediaen_EN
dc.subjectwebsitesen_EN
dc.subjectblogsen_EN
dc.subjectmicroblogsen_EN
dc.subjectFacebooken_EN
dc.subjectLinkedInen_EN
dc.subjectGoldenLineen_EN
dc.subjectYouTubeen_EN
dc.subjectGoogle +en_EN
dc.subjectmicro-enterprisesen_EN
dc.titleMedia społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwachpl_PL
dc.title.alternativeSocial media in micro-enterprisesen_EN
dc.typeArtykułpl_PL
dc.typeArticleen_EN
dc.rights.licenseLUT Licenseen_EN
dc.rights.licenseLicencja PŁpl_PL
dc.page.numbers. 143-160
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160
dc.identifier.doi10.34658/oiz.2017.68.143-160


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record