Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.
Date
2004
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
C.H. Beck
Abstract
[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja,
coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie
wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania konsumentów
oraz niezwykły rozwój technologii informacyjnych powodują, iż
koncepcja marketingu relacji nie tylko nie straciła nic na aktualności, ale
wręcz przeciwnie - postrzegana jest jako kluczowy paradygmat współczesnego
marketingu.
W niniejszym wydaniu wprowadzone zostały zmiany, które poszerzają
ujęcie znane z pierwszej edycji. Z istotniejszych wymienić należy opracowanie
nowego szóstego rozdziału, dotyczącego systemów zarządzania relacjami
z klientem oraz zamieszczenie dodatkowych opisów zastosowań marketingu
relacji w rozdziale siódmym, które mogą stanowić twórczą inspirację dla polskich
menedżerów. Ponadto poprawiono błędy dostrzeżone w pierwszym wydaniu
i uaktualniono szereg danych. Książka pojawia się również w nowym
formacie, m.in. powiększona została czcionka, co powinno uczynić ją bardziej
czytelną i przyjazną dla odbiorcy[...]
Description
Keywords
marketing relacyjny - podręczniki akademickie, marketing relacji, systemy zarządzania relacjami z klientem, marketing relacji w praktyce, relationship marketing, customer relationship management, relationship marketing in practice, relational marketing - academic textbooks
Citation
Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie., Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004, ISBN 8373874429.