Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.
Abstract
[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja,
coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie
wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania konsumentów
oraz niezwykły rozwój technologii informacyjnych powodują, iż
koncepcja marketingu relacji nie tylko nie straciła nic na aktualności, ale
wręcz przeciwnie - postrzegana jest jako kluczowy paradygmat współczesnego
marketingu.
W niniejszym wydaniu wprowadzone zostały zmiany, które poszerzają
ujęcie znane z pierwszej edycji. Z istotniejszych wymienić należy opracowanie
nowego szóstego rozdziału, dotyczącego systemów zarządzania relacjami
z klientem oraz zamieszczenie dodatkowych opisów zastosowań marketingu
relacji w rozdziale siódmym, które mogą stanowić twórczą inspirację dla polskich
menedżerów. Ponadto poprawiono błędy dostrzeżone w pierwszym wydaniu
i uaktualniono szereg danych. Książka pojawia się również w nowym
formacie, m.in. powiększona została czcionka, co powinno uczynić ją bardziej
czytelną i przyjazną dla odbiorcy[...]
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)[...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ... -
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Pomykalski, Andrzej (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005)[...] W niniejszym opracowaniu zawarto nie tylko teoretyczne rozważania na temat koncepcji marketingu, reguł myślenia marketingowego oraz zarządzania marketingowego, ale przede wszystkim dokonano w ujęciu praktycznym ... -
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim
Grandys, Ewa (Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, 2006)[...] Praca składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: • W rozdziale 1 dokonano przeglądu zapoznanych strategii marketingowych oraz ich zakresów podmiotowych. Analizę wykonano w sposób selektywny, z ...