Show simple item record

dc.contributor.authorKlimkiewicz, Karolina
dc.date.accessioned2017-11-29T12:49:25Z
dc.date.available2017-11-29T12:49:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationOrganizacja i Zarządzanie, Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej, z. 69, Nr 1218, 2017, s. 47-59pl_PL
dc.identifier.issn0137-2599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11652/1744
dc.descriptionRed. nauk. Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji: Lewandowski, Jerzy.pl_PL
dc.description.abstractW dobie zmieniającego się świata coraz większą uwagę przywiązuje się do wizerunku przedsiębiorstwa. To, aby był on postrzegany, jako silny i pozytywny zależy w głównej mierze od tego, jakie działania podejmuje firma. Obecnie nie wystarczy działać i dopasowywać się do rynku. Należy się przede wszystkim wyróżniać i tak budować wizerunek, aby ludzie chcieli pracować w danej firmie, a nie w innej i starali się o to, by to właśnie ich przedsiębiorstwo wybrało. Nie jest łatwo zdobyć najlepszego pracownika, utalentowanego, zaangażowanego i ambitnego. Doprowadzenie do sytuacji, w której pożądani kandydaci idealnie wpisujący się w profil będą starać się o stanowisko w przedsiębiorstwie jest tym, do czego firma powinna dążyć. Doskonałym sposobem na uzyskanie takiego rezultatu jest Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy. Bardzo ważnym aspektem jest świadomość, że marki pracodawcy nie buduje się przez krótki okres. Jest to działanie zaplanowane i długookresowe, ale stworzone we właściwy sposób może przynieść duże korzyści przedsiębiorstwu i pomóc mu znaleźć się w czołówce najlepszych firm. Celem tego artykułu jest przedstawienie istoty Employer Brandingu i zwrócenie uwagi na korzyści wynikające z jego stosowania w przedsiębiorstwie .pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Politechnika Łódzkapl_PL
dc.publisherLodz University of Technology. Pressen_EN
dc.relation.ispartofseriesZeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiejpl_PL
dc.subjectbudowanie marki pracodawcypl_PL
dc.subjectwizerunek przedsiębiorstwapl_PL
dc.subjectbudowanie wizerunku pracodawcypl_PL
dc.subjectwewnętrzny employed brandingpl_PL
dc.subjectzewnętrzny employed brandingpl_PL
dc.subjectemployed brandingen_EN
dc.subjectcorporate imageen_EN
dc.subjectbuilding the image of the employeren_EN
dc.subjectinternal employer brandingen_EN
dc.subjectexternal employed brandingen_EN
dc.titleEmployed branding.pl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
dc.typeArticleen_EN


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record