Employed branding.
Abstract
W dobie zmieniającego się świata coraz większą uwagę przywiązuje się do
wizerunku przedsiębiorstwa. To, aby był on postrzegany, jako silny i pozytywny
zależy w głównej mierze od tego, jakie działania podejmuje firma. Obecnie nie
wystarczy działać i dopasowywać się do rynku. Należy się przede wszystkim
wyróżniać i tak budować wizerunek, aby ludzie chcieli pracować w danej firmie,
a nie w innej i starali się o to, by to właśnie ich przedsiębiorstwo wybrało. Nie jest
łatwo zdobyć najlepszego pracownika, utalentowanego, zaangażowanego i ambitnego.
Doprowadzenie do sytuacji, w której pożądani kandydaci idealnie wpisujący
się w profil będą starać się o stanowisko w przedsiębiorstwie jest tym, do czego
firma powinna dążyć. Doskonałym sposobem na uzyskanie takiego rezultatu jest
Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy.
Bardzo ważnym aspektem jest świadomość, że marki pracodawcy nie buduje
się przez krótki okres. Jest to działanie zaplanowane i długookresowe, ale
stworzone we właściwy sposób może przynieść duże korzyści przedsiębiorstwu
i pomóc mu znaleźć się w czołówce najlepszych firm.
Celem tego artykułu jest przedstawienie istoty Employer Brandingu i zwrócenie
uwagi na korzyści wynikające z jego stosowania w przedsiębiorstwie .
Collections
- Artykuły (WZiIP) [195]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie budowania marki pracodawcy
Lendzion, Jarosław (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2023)Aktualnie zauważane zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw przyczyniły się do wzrostu zainteresowania marką pracodawcy oraz metodyką jej tworzenia, a także unowocześnienia stosowanych przez firmy rozwiązań w tym obszarze ... -
Wizerunek marki i jej wartość a rozwój zrównoważony
Grębosz, Magdalena (Wydawnictwo Media Press, 2009) -
Customer Behaviours towards Co-Branded Products of the Textile Industry
Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek (Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych (IBWCh) , Łódź, PolskaInstitute of Biopolymers and Chemical Fibres, Lodz, Poland, 2014)Companies from the textile sector seek new methods of market expansion and increasing brand value. These methods include brand extension, brand licensing, acquisition of patent rights and co-branding, that is the strategy ...