Skuteczność działań ukierunkowanych na pracowników w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Date
2017Author
Grabowska, Milena
Markowiak, Patrycja
Słowicka, Małgorzata
Metadata
Show full item recordAbstract
W obecnej sytuacji na rynku, charakteryzującej się dynamicznymi zmianami,
wysoką konkurencyjnością i wzrostem oczekiwań interesariuszy, tworzą się wielkie
wyzwania, którym muszą sprostać zarządy współczesnych organizacji. Tym
samym wymagana jest zmiana podejścia do sposobu prowadzenia działalności.
Współczesne organizacje nastawiające się jedynie na wysoką jakość, sprostanie
oczekiwaniom klientów oraz bycie liderem w danej branży nie zapewnią przetrwania
przedsiębiorstwu. W dzisiejszych czasach ważne jest to, jak firma produkuje,
w jaki sposób współpracuje ze swoimi interesariuszami oraz czy zwraca uwagę na
potrzeby pracowników i społeczności, w obrębie której działa organizacja.
Celem referatu jest ocena skuteczności działań Społecznej Odpowiedzialności
Bimesu (CSR) ukierunkowanych na pracowników. Miarą skuteczności jest osiąganie
założonych celów. Poniżej została przedstawiona analiza literatury przedmiotu
oraz analiza materiałów wtórnych, czyli dobrych praktyk wybranych firm
farmaceutycznych w odniesieniu do celów,jakie założyła dana organizacja.
Collections
- Artykuły (WZiIP) [195]