Mikulska, AnnaGrębosz, Magdalena2015-06-032015-06-032012Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie., 2012 z.48 s.37-48 sum.0137-25990000040359W serii gł. nr 1143.http://hdl.handle.net/11652/519W artykule została poruszona problematyka komunikacji wewnętrznej w firmach produkcyjnych. Przedstawiono narzędzia komunikacji wewnętrznej wprowadzone przez firmę X, działającą w branży motoryzacyjnej w celu zapewnienia i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników w firmie w latach 2008-2010. Dokonana została także analiza skuteczności podjętych działań.In the paper, the issue of internal communication in manufacturing companies is presented. The paper presents the tools of internal communication introduced by a company X operating in the automotive industry. These tools were introduced in order to ensure and maintain a high level of employees involvement in 2008-2010. The analysis of effectiveness of internal communication in a company X are also presented.application/pdfplAnaliza komunikacji wewnętrznej w firmie produkcyjnejAnalysis of the internal communication in production companyArtykuł