Pomykalski, AndrzejTarocińska, Wacława2018-08-132018-08-132005Pomykalski A., Zarządzanie i planowanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN 83-01-14483-1.83-01-14483-1id skryba-crisphttp://hdl.handle.net/11652/1808[...] W niniejszym opracowaniu zawarto nie tylko teoretyczne rozważania na temat koncepcji marketingu, reguł myślenia marketingowego oraz zarządzania marketingowego, ale przede wszystkim dokonano w ujęciu praktycznym analizy i ustalenia kierunków doskonalenia zarządzania i planowania marketingowego z myślą o potrzebach przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu. W podręczniku uwzględniono zatem przejścia od prostej segmentacji rynku i badań zachowania konsumenta do bezpośredniego i relacyjnego marketingu, który poszukuje bardziej zadaniowo zorientowanego rozwoju produktu/usługi i ściślejszych powiązań z klientem, dostawcami oraz innymi uczestnikami rynku. Opracowanie przeznaczone jest dla osób, które powinny poznać wymieniony obszar wiedzy marketingowej, a więc głównie dla studentów wyższych uczelni, a także kierowników polskiej gospodarki.[...]plmarketing - podręczniki akademickiemarketing strategicznymarketing zarządzaniemarketing - academic textbooksstrategic marketingmarketing managementZarządzanie i planowanie marketingoweKsiążka