Grębosz, MagdalenaMikulska, Anna2015-06-032015-06-032013Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie., 2013 z.55 s.43-52 sum.0137-25990000039337W serii gł. nr 1154.http://zeszyty.woiz.pl/Komunikacja wewnętrzna umożliwia informowanie, integrowanie oraz motywowanie pracowników. We wdrażaniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji, kluczową rolę odgrywa kadra kierownicza. Celem artykułu jest analiza narzędzi komunikacji wewnętrznej wykorzystywanych w przedsiębiorstwie X przez kadrę kierowniczą różnych szczebli. Istotne jest także wskazanie znaczenia komunikacji wewnętrznej jako elementu marketingu wewnętrznego.The internal communication is used to inform, integrate and motivate employees. The implementation and execution of the strategy of internal communication in organization is executed by management team. The objective of this paper is to analyze the tools of internal communication used in the company X by executives on different levels. The importance of internal communication as an element of internal marketing is also analysed.application/pdfplkomunikacja wewnętrznazarządzanie przedsiębiorstwemkadra kierowniczamarketing wewnętrznyinternal communicationcorporation managementmanagement teaminternal marketingNarzędzia komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu przedsiębiorstwemTools of internal communication in corporation managementArtykuł