Niezabitowska, SylwiaPtak, Anna2015-12-032015-12-032011Biuletyn EBIB, nr 2 (120), s.1-81507-7187http://hdl.handle.net/11652/956http://www.ebib.pl/images/stories/numery/120/120_ptak.pdfPostęp cywilizacyjny, upowszechnienie nowych technologii informatycznych stawiają przed uczelniami nowe wyzwania. Tradycyjne metody przekazywania wiedzy coraz częściej wspierane są nowoczesnymi rozwiązaniami elektronicznymi. Coraz więcej uczelni, zarówno państwowych, jak i prywatnych, wykorzystuje e-learning jako nowoczesną formę przekazywania wiedzy. Władze Politechniki Łódzkiej, dostrzegając potrzebę nowych rozwiązań w edukacji, ogłosiły w 2010 r. konkurs na przygotowanie koncepcji wdrożenia w skali uczelni systemu wspomagania kształcenia na odległość. Celem pracy jest prezentacja ogólnych założeń wdrażanego projektu Wirtualny Kampus Politechniki Łódzkiej oraz przedstawienie roli Biblioteki PŁ, która w założeniu ma pełnić funkcję uczelnianego centrum zarządzania Wirtualnym Kampusem.application/pdfMoodlee-learningnauczanie na odległośćzdalne nauczaniewirtualny kampusBiblioteka Politechniki ŁódzkiejPolitechnika ŁódzkaWirtualny Kampus Politechniki Łódzkiej - rola bibliotekiArtykuł