Caban-Piaskowska, Katarzyna2024-04-222024-04-222017Caban-Piaskowska K., Artysta projektant w sieci relacji. W: Organizacja w sieci relacji, Lachiewicz S. (Red.), Zakrzewska-Bielawska A. (Red.), Seria: Monografie Politechniki Łódzkiej Nr. 2223, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, s. 280-291, ISBN 978-83-7283-835-3, doi: 10.34658/9788372838353.24.978-83-7283-835-3http://hdl.handle.net/11652/5251https://doi.org/10.34658/9788372838353.24[...] Celem rozdziału jest przedstawienie sieci relacji w świecie realnym i wirtualnym, w jakich funkcjonuje artysta projektant (przedsiębiorca). W badaniach szukano odpowiedzi na takie szczegółowe pytania: jak wyglądają te relacje oraz także jakie korzyści dla projektantki wynikają z uczestnictwa w poszczególnych sieciach. W celu zilustrowania postawionego powyżej problemu, jakim są relacje artysty przedsiębiorcy z innymi uczestnikami rynku, skorzystano z metody badawczej, jaką jest case study [18]. Analizę przypadku stworzono na podstawie wywiadu przeprowadzonego przez autora z projektantką Olgą Bratkowską. Artystka jest jednocześnie studentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi Wydziału Tkaniny i Ubioru specjalności obuwie, a także pracuje czynnie jako projektant, sprzedając zarówno swoje projekty, jak i gotowe produkty. [...]plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionświat realny - wirtualny - sieć relacjiartysta w sieci relacjisieć relacji w organizacjimetoda badawcza - case studyreal world - virtual world - network of relationshipsartist in a network of relationshipsnetwork of relationships in the organizationresearch method - case studyArtysta projektant w sieci relacjirozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788372838353.24