Ostrowska, Małgorzata2021-06-212021-06-212020Ostrowska M., Archi-przygody – edukacja architektoniczna. W: Łódź U Like 2019 : 11. Ogólnopolskie Seminarium Naukowe Studentów Architektury : zobaczyć, dotknąć, doświadczyć, przeżyć, opowiedzieć : monografia, Witkowski Włodzimierz (red. nauk.), Striker Jarosław (red. nauk.), Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2020, s. 87-94, 978-83-66287-80-8, doi: 10.34658/9788366287808.7https://doi.org/10.34658/9788366287808.7http://hdl.handle.net/11652/3612eng.abstractThe article describes the Archi-adventure program, the experiences associated with it and the impact it has. The program description is preceded by a discussion of architectural issues occurring in the core curriculum applicable in Poland. The article aims to give insight into the Archi-adventure program, draws attention to the role of education in the fi eld of architecture and encourages students to be active in education.Artykuł opisuje program Archi-przygody, doświadczenia z nim związane oraz wpływ jaki wywiera na dzieci. Opis programu poprzedzony jest omówieniem zagadnień architektonicznych występujących w obowiązującej w Polsce podstawie programowej. Artykuł ma na celu zapoznanie z programem Archi-przygody, zwrócenie uwagi na rolę edukacji architektonicznej i zachęcenie studentów do aktywności związanej z edukacją.plFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuedukacja architektoniczna dziecipodstawa programowaArchiprzygodyprogram edukacyjnyNarodowe Centrum Kulturychildren's architectural educationcore curriculumArchi-adventureseducational programNational Center for CultureArchi-przygody – edukacja architektonicznaArchi-adventures – architectural educationMonograph chapterLUT LicenseLicencja PŁ10.34658/9788366287808.7