Tomczak, Jakub2021-07-062021-07-062017Tomczak, J. (2017). Media społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwach. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 68(1217), 143-160. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-1600137-2599http://hdl.handle.net/11652/3743https://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw. We wstępie zostały scharakteryzowane mikroprzedsiębiorstwa oraz obawy z którymi się obecnie borykają. Następnie została przedstawiona definicja mediów społecznościowych. Przedstawiono wyniki badań dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez mikroprzedsiębiorstwa. W oparciu o studia literaturowe została przeprowadzona analiza możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw.The aim of this paper is to present the possibilities of using social media for the development and promotion of micro-enterprises. In the introduction we were characterized micro-enterprises and their concerns. Then was presents the definition of social media. Presented the results of studies on the use of social media by micro-enterprises. Based on the literature studies carried out an analysis of the possibilities of using the social media for the development and promotion of micro-enterprises.plFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkumedia społecznościoweserwisy internetoweblogimikroblogiFacebookLinkedInGoldenLineYouTubeGoogle +mikroprzedsiębiorstwasocial mediawebsitesblogsmicroblogsFacebookLinkedInGoldenLineYouTubeGoogle +micro-enterprisesMedia społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwachSocial media in micro-enterprisesArtykułLUT LicenseLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-16010.34658/oiz.2017.68.143-160