Silkina, Karolina2023-06-192023-06-192022Silkina K., Komunikacja niewerbalna jako element budowania wizerunku. W: Zarządzanie i innowacje u progu XXI wieku, Malinowski D. (Red.), Sośnicka J. (Red.)., Seria: Monografie PŁ; Nr 2414, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2022, s. 28-35, ISBN 978-83-66741-66-9, DOI: 10.34658/9788366741669.1.3.978-83-66741-66-9http://hdl.handle.net/11652/4698https://doi.org/10.34658/9788366741669.1.3Nonverbal communication plays a crucial role in the modern world. Gestures, facial expressions, tone of voice, posture, touch, eye contact, clothing and accessories are just some of the elements that can be used to communicate nonverbally. This article aims to present issues related to nonverbal communication in an image-building context. This work will discuss and present aspects of non-verbal communication, such as facial expressions, kinesics, eye contact, proxemics, external appearance, touch, chronemics, paralinguistics and olfactics.plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionwizerunekbudowanie wizerunkumarka osobistakomunikacja niewerbalnamimikakinetykakontakt wzrokowywygląd zewnętrznyproksemikadotykchronemikaparalingwistykawęchimageimage buildingpersonal brandingnonverbal communicationfacial expressionskinesicseye contactexternal appearanceproxemicstouchchronemicsparalinguisticsolfacticsKomunikacja niewerbalna jako element budowania wizerunkuNonverbal Communication as an Element of Image-BuildingRozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788366741669.1.3