Jabłońska, Marta RŚniegula, Anna2021-07-022021-07-022017Jabłońska, M. R., & Śniegula, A. (2017). Blogi jako narzędzia służące poprawie umiejętności przedsiębiorczości i samozatrudnienia młodzieży - studia przypadku najbardziej znanych polskich blogerów mody. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 67(1214), 53-72. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.67.53-720137-2599http://hdl.handle.net/11652/3728https://doi.org/10.34658/oiz.2017.67.53-72Celem artykułu jest przedstawienie blogów jako skutecznych narzędzi dla młodzieży w rozwijaniu przedsiębiorczych umiejętności i postaw. Aby osiągnąć ten cel, dokonano przeglądu aktualnej literatury i przeprowadzono badanie dotyczące blogowania. Zakres badania polegał na zbadaniu najpopularniejszych polskich blogów mody z wykorzystaniem kwestionariusza autorskiego. Wyniki badania przedstawiają blogowanie jako możliwą metodę samozatrudnienia, szczególnie kierowaną dla młodych ludzi.The purpose of this article is to present blogs as an effective tool for young people’s development of entrepreneurial skills and attitudes. To reach this aim current literature and studies about blogging were investigated and a research was conducted. The scope of the study was to examine Polish most successful fashion blogs by collecting data from their authors in a questionnaire. Findings present blogging as a possible method of self-employment especially dedicated for young people.enFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkublogsself-employmententrepreneurial skillsfashion bloggersblogsamozatrudnienieumiejętności przedsiębiorczeblogerzy modyBloogs as tools for improving young people`s entrepreneurial skills and self-employment - case study of the most successful Polish fashion bloggersBlogi jako narzędzia służące poprawie umiejętności przedsiębiorczości i samozatrudnienia młodzieży - studia przypadku najbardziej znanych polskich blogerów modyArtykułLUT LicenseLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.67.53-7210.34658/oiz.2017.67.53-72