Hejduk, Mariola2024-05-172024-05-172023Hejduk, M., Digitalizacja zajęć: jak OneNote wspiera nowoczesną edukację i promuje umiejętności XXI wieku. W: V konferencja dydaktyczno-naukowa dla lektorów i nauczycieli języków obcych. Lektor High-Tech 2023, Gałaj M. (Red.), Budzińska K. (Red.), Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2023, s. 21-36, ISBN 978-83-67934-20-6.978-83-67934-20-6http://hdl.handle.net/11652/5317"Obecnie rozwijanie sprawności cyfrowych nie jest przypisane tylko konkretnym przedmiotom kierunkowym, lecz staje się integralną częścią wszystkich przedmiotów oferowanych zarówno w szkołach jak i na uczelniach. Spowodowane jest to faktem, że nowoczesna edukacja korzysta z narzędzi technologicznych, a więc efektywne ich wykorzystywanie, zarówno przez studentów jak i nauczycieli, staje się koniecznością. Niniejszy artykuł przedstawia wyniki eksperymentu przeprowadzonego w dziewięciu grupach realizujących lektorat języka angielskiego w Centrum Językowym Politechniki Łódzkiej. Eksperyment polegał na wdrożeniu cyfrowego notesu OneNote do organizacji zajęć i miał na celu nie tylko rozwijanie sprawności cyfrowych wśród studentów PŁ, ale również umiejętności i kompetencji XXI wieku, których posiadanie staje się kluczowe na dzisiejszym rynku pracy."plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditioncyfrowy notatnikOneNotekompetencjeumiejętnościXXI wiekdigital notebookOneNotecompetencesskills21st centuryDigitalizacja zajęć: jak OneNote wspiera nowoczesną edukację i promuje umiejętności XXI wiekuconference - chapterLicencja PŁLUT License