Tomaszewska, Iwona Ewa2024-04-222024-04-222017Tomaszewska I. E., Wykorzystanie programów lojalnościowych w zarządzaniu uczelnią wyższą. W: Organizacja w sieci relacji, Lachiewicz S. (Red.), Zakrzewska-Bielawska A. (Red.), Seria: Monografie Politechniki Łódzkiej Nr. 2223, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, s. 246-257, ISBN 978-83-7283-835-3, doi: 10.34658/9788372838353.21.978-83-7283-835-3http://hdl.handle.net/11652/5248https://doi.org/10.34658/9788372838353.21[...] Niniejszy rozdział jest próbą wskazania istotności budowania satysfakcji klienta w kontekście zaufania i zaangażowania w relacjach dla rozwoju nowoczesnej uczelni XXI wieku. W pierwszej części pracy podjęto próbę zdefiniowania interesariuszy uczelni wyższej. W drugiej części został przedstawiony złożony proces zdobywania i utrzymania lojalności klientów uczelni wyższej, jej znaczenie i ewolucja programów lojalnościowych. W trzeciej części opracowania przedstawiono istotę satysfakcji klienta jako środek do osiągnięcia celu ciągłego stymulowania własnej konkurencyjności oraz innowacyjności.[...]plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditioninteresariusze uczelni wyższych - próba zdefiniowaniauczelnia wyższa - budowanie satysfakcji klientauczelnia wyższa - program lojalnościowystakeholders of universities - an attempt to defineuniversity - building customer satisfactionuniversity - loyalty programWykorzystanie programów lojalnościowych w zarządzaniu uczelnią wyższąrozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788372838353.21