Kupczyk, TeresaKubicka, Joanna2024-04-222024-04-222017Kupczyk T., Kubicka J., Poprawne relacje interpersonalne vs. osiąganie wyników ekonomicznych. W: Organizacja w sieci relacji, Lachiewicz S. (Red.), Zakrzewska-Bielawska A. (Red.), Seria: Monografie Politechniki Łódzkiej Nr. 2223, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, s. 292-304, ISBN 978-83-7283-835-3, doi: 10.34658/9788372838353.25.978-83-7283-835-3http://hdl.handle.net/11652/5252https://doi.org/10.34658/9788372838353.25[...] Celem szczegółowym niniejszego rozdziału było: − zidentyfikowanie związków między utrzymywaniem poprawnych relacji przez konsultantów personalnych/koordynatorów projektów HR a osiąganiem przez nich wyników ekonomicznych; − rozpoznanie korelacji między utrzymywaniem poprawnych relacji a kompetencjami, które są kluczowe z punktu widzenia osiągania ponadprzeciętnych wyników ekonomicznych przez konsultantów personalnych/koordynatorów HR; − sprawdzenie, czy utrzymywanie poprawnych relacji należy do kluczowych kompetencji kadry kierowniczej i specjalistów z punku widzenia osiągania wyników ekonomicznych przedsiębiorstwa. − ustalenie różnic w przyznawanym znaczeniu i posiadaniu mocnej strony w obszarze utrzymywania poprawnych relacji między kadrą kierowniczą a specjalistami oraz między kobietami i mężczyznami.[...]plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionpoprawne relacje w organizacjidobre relacje a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwacorrect relationships in the organizationgood relationships and the economic results of the companyPoprawne relacje interpersonalne vs. osiąganie wyników ekonomicznychrozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788372838353.25