Biernat, DominikaStefańska, Agnieszka2024-05-172024-05-172023Biernat, D., Stefańska, A., Chat GPT – użycie sztucznej inteligencji do przygotowania zajęć językowych. W: V konferencja dydaktyczno-naukowa dla lektorów i nauczycieli języków obcych. Lektor High-Tech 2023, Gałaj M. (Red.), Budzińska K. (Red.), Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2023, s. 7-20, ISBN 978-83-67934-20-6.978-83-67934-20-6http://hdl.handle.net/11652/5316"Artykuł jest omówieniem aspektów edukacyjnych związanych z wykorzystaniem Chatu GPT przez nauczycieli języka angielskiego. Przedstawia różne sposoby wykorzystania Chatu w warsztacie nauczyciela na podstawie procesu przygotowania zajęć dla studentów uczelni technicznej. Autorki omawiają kwestie potencjalnych korzyści i wad użycia sztucznej inteligencji, poddając dyskusji kwestie etyczne związane z wykorzystaniem Chatu w edukacji. Dzielą się również praktycznymi wskazówkami ułatwiającymi przygotowanie zadań, prezentując wyzwania, jakie stoją przed nauczycielami i studentami w zakresie integracji sztucznej inteligencji w procesie nauki języka angielskiego."plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionChat GPTsztuczna inteligencjaprzygotowanie zajęćgenerowanie materiałów dydaktycznychnowoczesne technologieGPT chatartificial intelligenceclass preparationgeneration teaching materialsmodern technologiesChat GPT – użycie sztucznej inteligencji do przygotowania zajęć językowychconference - chapterLicencja PŁLUT License