Szymański, GrzegorzKuliberda, Przemysław2017-09-042017-09-042016Organizacja i Zarządzanie, Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej, z. 59, Nr 1159, 2015, s. 123-1340137-2599Brak expIDhttp://zeszyty.woiz.pl/Branża spożywcza w Polsce charakteryzuje się dużą dynamiką rozwoju. W ciągu ostatnich 10 lat, wartość rynku wzrosła o blisko 50%. Natomiast sprzedaż internetowa artykułów spożywczych wzrasta rocznie średnio tylko o 20%. Obecnie żywność stanowi segment o najmniejszej popularności w sektorze e-commerce w Polsce. W 2014 roku funkcjonowały 424 sklepy internetowe. Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) jest negatywnym zjawiskiem w e-commerce. Celem publikacji jest identyfikacja skali wielkości efektu ROPO w branży spożywczej w Polsce.application/pdfplHandel internetowye-sklepe-płatnościefekt ROPObranża spożywczae-commercee-shope-paymentsResearch Online, Purchase Offlinefood industryAnaliza efektu ROPO w branży spożywczejArtykuł