Nieżurawski, LechSobków, CzesławMichalak, Agnieszka2024-04-222024-04-222017Nieżurawski L., Sobków Cz., Michalak A., Relacja przedsiębiorstwa z interesariuszami na przykładzie zarządzania relacjami z klientem. W: Organizacja w sieci relacji, Lachiewicz S. (Red.), Zakrzewska-Bielawska A. (Red.), Seria: Monografie Politechniki Łódzkiej Nr. 2223, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, s. 223-233, ISBN 978-83-7283-835-3, doi: 10.34658/9788372838353.19.978-83-7283-835-3http://hdl.handle.net/11652/5246https://doi.org/10.34658/9788372838353.19[...] Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zapewniających wysoką rentowność relacji jednego z ważniejszych interesariuszy przedsiębiorstwa, którym jest klient oraz porównanie satysfakcji klientów badanych przedsiębiorstw.[...]plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionkształtowanie rentowności przedsiębiorstwabudowanie relacji z klientempomiar satysfakcji klientówshaping the profitability of the enterprisebuilding relationships with the clientmeasuring customer satisfactionRelacja przedsiębiorstwa z interesariuszami na przykładzie zarządzania relacjami z klientemrozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788372838353.19