Siuda, DagnaGrębosz, Magdalena2024-04-222024-04-222017Siuda D., Gręgosz M., Budowanie relacji z konsumentami w kontekście rozwoju portali społecznościowych. W: Organizacja w sieci relacji, Lachiewicz S. (Red.), Zakrzewska-Bielawska A. (Red.), Seria: Monografie Politechniki Łódzkiej Nr. 2223, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2017, s. 234-245, ISBN 978-83-7283-835-3, doi: 10.34658/9788372838353.20.978-83-7283-835-3http://hdl.handle.net/11652/5247https://doi.org/10.34658/9788372838353.20[...] Celem referatu jest zaprezentowanie mechanizmów budowania relacji pomiędzy marką a konsumentami za pomocą portali społecznościowych. Rozdział został opracowany w oparciu o studia literatury obcojęzycznej, wzbogaconej o polskie opracowania z zakresu teorii zarządzania marką, marketingu oraz mediów społecznościowych. Wykorzystano także wyniki własnych badań jakościowych prowadzonych metodą etnografii wirtualnej1, polegających na pobieraniu treści z wyselekcjonowanych źródeł (obserwacja nieuczestnicząca) oraz na czynnym udziale badaczy w aktywnościach online członków wirtualnych społeczności marek, mającym na celu wywołanie wypowiedzi i moderowanie dyskusji (obserwacja uczestnicząca).[...]plDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkuFair use conditionbudowanie relacji marka - konsumencimarketing relacjikonsument - marka a social mediaportale społecznościowe w budowaniu realcji marka - konsumentbuilding brand-consumer relationshipsrelationship marketingconsumer - brand and social mediasocial networking sites in building brand-consumer relationshipsBudowanie relacji z konsumentami w kontekście rozwoju portali społecznościowychrozdział - monografiaLicencja PŁLUT License10.34658/9788372838353.20