Szwarc, ErykBocewicz, Grzegorz2021-07-072021-07-072017Szwarc, E., & Bocewicz, G. (2017). Kompetencje kadry akademickiej i minima kadrowe w planowaniu obsady zajęć dydaktycznych. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 69(1218), 113-128. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.113-1280137-2599http://hdl.handle.net/11652/3768https://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.113-128[...] głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie modelu deklaratywnego umożliwiającego formułowanie problemów obsady zajęć dydaktycznych zaliczanych do drugiej z wyżej przedstawionych grup. Z kolei, celem załączonego eksperymentu komputerowego jest ilustracja możliwości implementacji zaproponowanego modelu w pakiecie oprogramowania użytkowego zorientowanego na wykorzystanie w komercyjnie dostępnych pakietach zarządzania uczelnią wyższą.[...]plFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkukadra akademickazajęcia dydaktycznekompetencjeminima kadroweacademic staffclassescompetencesstaffing minimumsKompetencje kadry akademickiej i minima kadrowe w planowaniu obsady zajęć dydaktycznychArtykułLUT LicenseLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/oiz.2017.69.113-12810.34658/oiz.2017.69.113-128